Дизайн: тенденції, практика, перспективи 2024

R. Papusin, O.V. SugacUniform for prisoners: a modern design approach
V.R. DudkaEco-design: trends, practices, perspectives
І. Баннова, О. Стрижова, Ю. БорисовКласифікація візуальних паттернів в графічному дизайні
І. Баннова, О. Храмова-БарановаІнтеграція історичної та культурної спадщини Черкащини у освітні програми підготовки фахівців з графічного дизайну в Черкаському державному технологічному університеті
В. А. Воронецька, К.П. Зілецька, О.А. ДітковськаДизайн-проєктування ансамблю жіночого одягу у романтичному стилі
Т.М. Головенко, А.П. Алєксєєнко, О.В. ШовкомудРозробка авторської дизайн-колекції жіночого одягу «U.KVITCHAN.A»
Т.М. Головенко, Г.А. Бойко, І.О. Шостакевич, І.С. ДемчукЕтноколекція жіночого одягу «UKRAINA – YEDYNA!»
П. В. ГорнийРоль кінематографу у розвитку візуальної оповіді
М.Р. Горова, Е.В. БазилюкІнтерактивна книга як засіб зняття тривожності у дітей дошкільного віку
В. В. Гурдіна, Н. С. ТіщенкоЕкологічні матеріали у виготовленні спортивного одягу
В. В. Гурдіна, С. Л. ЯрмакЦифрова мода як інноваційна складова еко-дизайну
К. Демедюк, О. СтрижоваДослідження дизайну та композиції логотипів fashion-брендів
М. В. Карпець-Волковинська, С.В. МільБіофільний дизайн як засіб підвищення якості життя та естетики простору
Т. КасіяноваПриродні мотиви в сучасному дизайні одягу
Л. В. Краснюк, М. А. Демченко, М. Ю. ДідусПеремога України як головний меседж творчості дизайнера одягу
Л.В. Краснюк, А.О. МамичІсторичний костюм як джерело натхнення у художньому проєктуванні нових моделей одягу
Л.В. Краснюк, А.О. МамичРобота з джерелами творчого натхнення у художньому проєктуванні одягу
Л. В. Краснюк, О. В. НовакДизайн-проєктування нових моделей одягу на основі аналізу і трансформації джерела натхнення
Л. В. Краснюк, І. М. ФокшекЕстетика готичного середньовіччя як джерело творчості у дизайн-проектуванні колекції одягу
Л. В. Краснюк, І. М. ФокшекОсновні етапи художнього проєктування авторської колекції жіночого одягу «Грація природи»
Д.М. Лакуста, Е.В. БазилюкВізуальні архетипні образи військового як засіб візуальної комунікації
Д.О. Левчук, К.О. СмикалоРоль дизайну для упаковки солодощів
С.О. Мазурок, К.О. СмикалоДосвід світу з використання переробленого матеріалу для проєктування простору
В. Мица, А. ГольонкоВідродження традицій: сучасна інтерпретація етнічних мотивів
Д. Моісєєв, О. СтрижоваОсобливості створення 3D-персонажів на основі 2D-ефектів
Г.С. Олійник, О.Р. БобохоновДизайн сучасного логотипу на основі контркультурної тенденції
Г.С. Олійник, Л.А. КорницькаТворча філософія Філіпа Старка та його вплив на розвиток сучасного дизайну
Г.С. Олійник, П.П. МулярРозробка дизайну відеогри на українську тематику
А. С. Орлова, Е. В. БазилюкДослідження вподобань споживачів щодо заголовкових шрифтів на пакованнях крафтових снеків
Н. О. ПетровцеваХудожнє проєктування колекції одягу на основі дослідження джерела натхнення – синьокільчастого восьминога
Т.І. Попова, І.Ю. ДухничХарактеристика асортименту виробів жіночого еко-одягу
А.В. Селезньова, Е. С. ЯцунОсобливості дизайну листівки за мотивами твору Денієла Кіза «Квіти для Елджернона»
Є. М. Сенченко, А.М. ГасемФормоутворчі пошуки в рамках дисципліни конструювання складних форм одягу
О.В. ТренбаДизайн: тенденції штучного інтелекту
О.Л. Храмова-Баранова, В.В. КудревичНаціональна культура у фешн-індустрії України
А. М. ШерстинюкКольорознавство. Техніка виконання fluid art
С. Ю. Швед, С. М. БерезненкоОсновні тенденції у створенні впізнаваного логотипу, що сприяє залученню користувачів