| R. Papusin, O.V. Sugac | Uniform for prisoners: a modern design approach | 
| V.R. Dudka | Eco-design: trends, practices, perspectives | 
| І. Баннова, О. Стрижова, Ю. Борисов | Класифікація візуальних паттернів в графічному дизайні | 
| І. Баннова, О. Храмова-Баранова | Інтеграція історичної та культурної спадщини Черкащини у освітні програми підготовки фахівців з  графічного дизайну в Черкаському державному технологічному університеті | 
| В. А. Воронецька, К.П. Зілецька, О.А. Дітковська | Дизайн-проєктування ансамблю жіночого одягу у романтичному стилі | 
| Т.М. Головенко, А.П. Алєксєєнко, О.В. Шовкомуд | Розробка авторської дизайн-колекції жіночого одягу «U.KVITCHAN.A» | 
| Т.М. Головенко, Г.А. Бойко, І.О. Шостакевич, І.С. Демчук | Етноколекція жіночого одягу «UKRAINA – YEDYNA!» | 
| П. В. Горний | Роль кінематографу у розвитку візуальної оповіді | 
| М.Р. Горова, Е.В. Базилюк | Інтерактивна книга як засіб зняття тривожності у дітей дошкільного віку | 
| В. В. Гурдіна, Н. С. Тіщенко | Екологічні матеріали у виготовленні спортивного одягу | 
| В. В. Гурдіна, С. Л. Ярмак | Цифрова мода як інноваційна складова еко-дизайну | 
| К. Демедюк, О. Стрижова | Дослідження дизайну та композиції логотипів fashion-брендів | 
| М. В. Карпець-Волковинська, С.В. Міль | Біофільний дизайн як засіб підвищення якості життя та естетики простору | 
| Т. Касіянова | Природні мотиви в сучасному дизайні одягу | 
| Л. В. Краснюк, М. А. Демченко, М. Ю. Дідус | Перемога України як головний меседж творчості дизайнера одягу | 
| Л.В. Краснюк, А.О. Мамич | Історичний костюм як джерело натхнення у художньому проєктуванні нових моделей одягу | 
| Л.В. Краснюк, А.О. Мамич | Робота з джерелами творчого натхнення у художньому проєктуванні одягу | 
| Л. В. Краснюк, О. В. Новак | Дизайн-проєктування нових моделей одягу на основі аналізу і трансформації джерела натхнення | 
| Л. В. Краснюк, І. М. Фокшек | Естетика готичного середньовіччя як джерело творчості у дизайн-проектуванні колекції одягу | 
| Л. В. Краснюк, І. М. Фокшек | Основні етапи художнього проєктування авторської колекції жіночого одягу «Грація природи» | 
| Д.М. Лакуста, Е.В. Базилюк | Візуальні архетипні образи військового як засіб візуальної комунікації | 
| Д.О. Левчук, К.О. Смикало | Роль дизайну для упаковки солодощів | 
| С.О. Мазурок, К.О. Смикало | Досвід світу з використання переробленого матеріалу для проєктування простору | 
| В. Мица, А. Гольонко | Відродження традицій: сучасна інтерпретація етнічних мотивів | 
| Д. Моісєєв, О. Стрижова | Особливості створення 3D-персонажів на основі 2D-ефектів | 
| Г.С. Олійник, О.Р. Бобохонов | Дизайн сучасного логотипу на основі контркультурної тенденції | 
| Г.С. Олійник, Л.А. Корницька | Творча філософія Філіпа Старка та його вплив на розвиток сучасного дизайну | 
| Г.С. Олійник, П.П. Муляр | Розробка дизайну відеогри на українську тематику | 
| А. С. Орлова, Е. В. Базилюк | Дослідження вподобань споживачів щодо заголовкових шрифтів на пакованнях крафтових снеків | 
| Н. О. Петровцева | Художнє проєктування колекції одягу на основі дослідження джерела натхнення – синьокільчастого восьминога | 
| Т.І. Попова, І.Ю. Духнич | Характеристика асортименту виробів жіночого еко-одягу | 
| А.В. Селезньова, Е. С. Яцун | Особливості дизайну листівки за мотивами твору Денієла Кіза «Квіти для Елджернона» | 
| Є. М. Сенченко, А.М. Гасем | Формоутворчі пошуки в рамках дисципліни конструювання складних форм одягу | 
| О.В. Тренба | Дизайн: тенденції штучного інтелекту | 
| О.Л. Храмова-Баранова, В.В. Кудревич | Національна культура у фешн-індустрії України | 
| А. М. Шерстинюк | Кольорознавство. Техніка виконання fluid art | 
| С. Ю. Швед, С. М. Березненко | Основні тенденції у створенні впізнаваного логотипу, що сприяє залученню користувачів |