R. Papusin, O.V. Sugac | Uniform for prisoners: a modern design approach |
V.R. Dudka | Eco-design: trends, practices, perspectives |
І. Баннова, О. Стрижова, Ю. Борисов | Класифікація візуальних паттернів в графічному дизайні |
І. Баннова, О. Храмова-Баранова | Інтеграція історичної та культурної спадщини Черкащини у освітні програми підготовки фахівців з графічного дизайну в Черкаському державному технологічному університеті |
В. А. Воронецька, К.П. Зілецька, О.А. Дітковська | Дизайн-проєктування ансамблю жіночого одягу у романтичному стилі |
Т.М. Головенко, А.П. Алєксєєнко, О.В. Шовкомуд | Розробка авторської дизайн-колекції жіночого одягу «U.KVITCHAN.A» |
Т.М. Головенко, Г.А. Бойко, І.О. Шостакевич, І.С. Демчук | Етноколекція жіночого одягу «UKRAINA – YEDYNA!» |
П. В. Горний | Роль кінематографу у розвитку візуальної оповіді |
М.Р. Горова, Е.В. Базилюк | Інтерактивна книга як засіб зняття тривожності у дітей дошкільного віку |
В. В. Гурдіна, Н. С. Тіщенко | Екологічні матеріали у виготовленні спортивного одягу |
В. В. Гурдіна, С. Л. Ярмак | Цифрова мода як інноваційна складова еко-дизайну |
К. Демедюк, О. Стрижова | Дослідження дизайну та композиції логотипів fashion-брендів |
М. В. Карпець-Волковинська, С.В. Міль | Біофільний дизайн як засіб підвищення якості життя та естетики простору |
Т. Касіянова | Природні мотиви в сучасному дизайні одягу |
Л. В. Краснюк, М. А. Демченко, М. Ю. Дідус | Перемога України як головний меседж творчості дизайнера одягу |
Л.В. Краснюк, А.О. Мамич | Історичний костюм як джерело натхнення у художньому проєктуванні нових моделей одягу |
Л.В. Краснюк, А.О. Мамич | Робота з джерелами творчого натхнення у художньому проєктуванні одягу |
Л. В. Краснюк, О. В. Новак | Дизайн-проєктування нових моделей одягу на основі аналізу і трансформації джерела натхнення |
Л. В. Краснюк, І. М. Фокшек | Естетика готичного середньовіччя як джерело творчості у дизайн-проектуванні колекції одягу |
Л. В. Краснюк, І. М. Фокшек | Основні етапи художнього проєктування авторської колекції жіночого одягу «Грація природи» |
Д.М. Лакуста, Е.В. Базилюк | Візуальні архетипні образи військового як засіб візуальної комунікації |
Д.О. Левчук, К.О. Смикало | Роль дизайну для упаковки солодощів |
С.О. Мазурок, К.О. Смикало | Досвід світу з використання переробленого матеріалу для проєктування простору |
В. Мица, А. Гольонко | Відродження традицій: сучасна інтерпретація етнічних мотивів |
Д. Моісєєв, О. Стрижова | Особливості створення 3D-персонажів на основі 2D-ефектів |
Г.С. Олійник, О.Р. Бобохонов | Дизайн сучасного логотипу на основі контркультурної тенденції |
Г.С. Олійник, Л.А. Корницька | Творча філософія Філіпа Старка та його вплив на розвиток сучасного дизайну |
Г.С. Олійник, П.П. Муляр | Розробка дизайну відеогри на українську тематику |
А. С. Орлова, Е. В. Базилюк | Дослідження вподобань споживачів щодо заголовкових шрифтів на пакованнях крафтових снеків |
Н. О. Петровцева | Художнє проєктування колекції одягу на основі дослідження джерела натхнення – синьокільчастого восьминога |
Т.І. Попова, І.Ю. Духнич | Характеристика асортименту виробів жіночого еко-одягу |
А.В. Селезньова, Е. С. Яцун | Особливості дизайну листівки за мотивами твору Денієла Кіза «Квіти для Елджернона» |
Є. М. Сенченко, А.М. Гасем | Формоутворчі пошуки в рамках дисципліни конструювання складних форм одягу |
О.В. Тренба | Дизайн: тенденції штучного інтелекту |
О.Л. Храмова-Баранова, В.В. Кудревич | Національна культура у фешн-індустрії України |
А. М. Шерстинюк | Кольорознавство. Техніка виконання fluid art |
С. Ю. Швед, С. М. Березненко | Основні тенденції у створенні впізнаваного логотипу, що сприяє залученню користувачів |