| V. Vasylenko, P. Ziemtsova | Concept of consuming ideas with artificial intelligence in art |
| С.Д. Грицай | Економічний та культурний вплив технології nft на ринок цифрового мистецтва та дизайну |
| Ю. Орлюк, А. Нікуліна | Перспектива розвитку стокових речей |
| Я.П. Шугайло, Л.В. Краснюк | Особливості застосування генерації ідей штучним інтелектом у fashion-індустрії |
| Т.М. Головенко, Л.В.Назарчук, К.В.Рильник, Н.П. Панасюк | Розробка авторської колекції жіночого одягу з використанням елементів української хустки |
| О. М. Домбровська, О. В. Борсук | Вплив історичних умов на формування базового гардеробу одягу |
| В. В. Гурдіна, В. В. Локтіонова | Recycling як складова екодизайну |
| К.В. Андрійчук, О.П. Стрижова | Сучасні технології створення ілюстрацій і оформлення рекламних каталогів |
| М.С. Дзіблюк, О.П. Стрижова | Тренди в поліграфії 2023 року |
| І.В. Соболь, О.Ю. Моргун, Л.Є. Галавська, Т.А. Дзикович | Сучасні засоби дизайн-проєктування трикотажних виробів |
| Л.В. Краснюк, В.Г. Гуменюк | Художнє проєктування авторської колекції одягу за джерелом натхнення – історичним костюмом |
| Л.В. Краснюк, О.В. Новак | Художнє проєктування колекції одягу за джерелом творчості – архітектурними формами |
| Н. О. Петровцева | Дизайн-проєктування авторської колекції театрального жіночого одягу |
| О.М.Козак, О.П. Стрижова | Стилістика та елементи графіки американських, єропейський та японських і корейских коміксів |
| А. Новосад, О. Стрижова | Аналіз дизайну туристичної поліграфічної продукції в Україні |
| К.О. Пасатюк, О.П. Стрижова | Дизайн та графіка настільних ігор |
| І.Ю. Попік, О.П. Стрижова | Тренди-2023 у графіці для веб-дизайну |
| В.О. Шпак, О.П. Стрижова | Плакатна графіка та її графічні техніки |
| М.С. Коза, Е.В. Базилюк | Жанри, візуальні стилі та сеттинги у відеоіграх |
| А.Ю. Шаура, В.П. Тименко | Вплив етнодизайну на вироби ручної роботи в умовах сьогодення |
| В.І. Глушок, Г.С. Олійник | Орнаменти Месопотамії як джерело натхнення при створенні дизайнерських меблів |
| В.О. Горбатюк , Г.С. Олійник | Стиль Мемфіс в дизайн – проєктуванні інтер’єру |
| В.А. Сопрук, Г.С. Олійник | Орнаменти Візантії як джерело натхнення при створенні дизайну логотипу |
| Д.С. Супрович, Г.С. Олійник | Ієрогліфи стародавнього єгипту як джерело натхнення при створенні дизайну сучасних меблів |
| М.М. Топінко, Г.С. Олійник | Фреска Мікеланджело Буонарроті як джерело натхнення при створенні дизайну логотипу |
| В.В. Житковська, А.К. Кармаліта | Українські народні прислів’я і приказки як тема для творчості графічного дизайнера |
| А.М. Шерстинюк | Основні принципи використання кольорового кола в дизайні |
| В.В.Поліщук, О.А. Михайловська, Л.В. Козловська | Дизайн етно-колекції із застосуванням природних матеріалів |
| Л.В. Краснюк, А.В. Загурська | Художнє проєктування колекції одягу джерелом творчості – фламінг |
| Я. Пазник, І. Бобровський | Трекові світильники, як інноваційне освітлення в бібліотечному середовищі |
| А.Б. Ісламова, О.А. Михайловська | Розробка ескізного проєкту жіночого одягу в египетському стилі |