Ви зараз переглядаєте ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ ОПВ НА ШВЕЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТМ O’LMOD

ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ З ДИСЦИПЛІНИ ОПВ НА ШВЕЙНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ТМ O’LMOD

2 травня 2024 року студенти 3-го курсу гр.ШВ-21-1 завітали у форматі виїзного заняття на швейне підприємство торгової марки O’LMOD. Заняття з предмету «Основи проєктування виробів» проходило за темою «Характеристика стадій промислового проєктування нових моделей одягу».

З усіма етапами промислового проєктування одягу студентів познайомив власник, генеральний директор підприємства Павло ЧАБАН. Заняття розпочалося з етапу формування технічного завдання та розробки ескізного проєкту нових виробів. Для цього, підібраний дизайнером модельний ряд виробів, передається на розгляд відділу маркетингу, який робить висновок про доцільність або недоцільність розробки тої чи іншої моделі. Затверджені моделі надходять на експериментальну дільницю. Головною роботою експериментальної дільниці є розробка конструкцій нових моделей одягу та виготовлення експериментальних зразків із заданого матеріалу. Головний конструктор підприємства – випускниця кафедри ТКШВ – пані Оксана КОПАЧ, познайомила студентів з особливостями розробки модельних конструкцій жіночого одягу у програмі INVESTRONICA. Конструктор зазначила, що проєктування нових моделей відбувається у двох напрямках: 1) за попередньо розробленими і уточненими на даному підприємстві конструкціями, що мають аналогічну базову основу і призначені для тканин з аналогічними властивостями (тоді в неї вносяться необхідні модельні елементи); або 2) розроблюється абсолютно нова базова та модельна конструкція  – якщо її прототип відсутній на підприємстві. В обох випадках – за розробленими лекалами розкроюється та виготовляється експериментальний зразок. Кількість уточнюваних зразків може бути від 1 до 3 – в залежності від складності моделі та властивостей тканини.

Після виготовлення експериментальних зразків і уточнення норми витрат на одиницю виробу – відділ маркетингу розраховує вартість нової моделі і переглядає пропозицію щодо доцільності її виготовлення на виробництві, або шукає альтернативу корегування ціни за рахунок використання нових тканин або зміни технології її обробки разом з технологом та конструктором.

На наступному етапі за уточненими та скорегованими лекалами конструктор виконує градацію на рекомендовані розміри та зрости та виконує розкладку лекал. Готові розкладки, роздруковані на широкоформатному плотері, передають в розкрійний цех, де відповідно до номенклатури товару виконується розкрій партії виробів, їх комплектування та маркування. Далі швейні вироби виготовляються в швейному цеху та перевіряються відділом технічного контролю на відповідність таблиці вимірів. Готові вироби, промарковані та поштучно упаковані – поступають на склад.

Для того, щоб запропонувати новий товар широкому колу споживачів, на підприємстві проводиться фотозйомка готових виробів у власному фотоательє по кожній моделі та по кожному наявному кольору.

Проведене заняття пройшло у цікавій та дружній обстановці. Воно дозволило познайомити студентів з усіма етапами розробки нових моделей одягу, з сучасними способами визначення актуальних моделей та їх пропозиціями для масового споживача. Дякуємо власнику, генеральному директору ТМ O’LMOD  пану Павлу ЧАБАНУ за надану можливість і сподіваємося на нові зустрічі з цим підприємством.

к.т.н., доц. Оксана СИРОТЕНКО

Залишити відповідь