Ви зараз переглядаєте КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА (ІІІ-Й РІК НАВЧАННЯ)

КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНА ПРАКТИКА (ІІІ-Й РІК НАВЧАННЯ)

  • Категорія запису:Новини

29.06.2023 р. студенти гр. ШВ 20-1 успішно захистили конструкторсько-технологічну практику (90 годин, 3 кредити ЄКТС), робота над якою здійснювалася протягом другого семестру.Практика – один із найбільш ресурсомістких за часом та інтегральних за формою і суттю видів навчання. Це підкреслює і відображає важливу складову стратегії розвитку університету – забезпечення високої якості професійної підготовки та розвитку фахівців відповідно до актуальних і стратегічних потреб ринку праці з урахуванням специфіки галузі знань та вимог стейкхолдерів. Конструкторсько-технологічна практика студентів є важливою складовою частиною навчального процесу. Вона дозволяє студентам набути нових знань та умінь для майбутньої професії. Відповідно до навчального плану, конструкторсько-технологічна практика проводиться після закінчення всіх видів теоретичного навчання студентів третього курсу денної форми навчання. Термін і тривалість проходження практики регламентуються навчальним планом. Організатором і керівником конструкторсько-технологічної практики є випускова кафедра – кафедра технології і конструювання швейних виробів.На організаційних зборах перед початком практики зі студентами було проведено вступний інструктаж з охорони праці і техніки безпеки.Відповідно до основної мети та завдань конструкторсько-технологічної практики, перед здобувачами освіти стояло завдання побудувати конструкцію та виготовити плечовий виріб на підкладці з обов’язково наявними основними вузлами комір, застібка, кишеня.На першому етапі роботи, за обраною методикою конструювання та визначеними розмірними ознаками типової фігури здійснювалася побудова базової конструкції, виконувалося моделювання у відповідності до попередньо затвердженого ескізу.

Відповідальними за конструкторську складову практики були доц. Вікторія МИЦА, доц. Оксана СИРОТЕНКО, майстер вир. навч. Світлана Банах. На наступному етапі роботи студенти виготовляли макети, оцінювали їх якість посадки та види дефектів. Відповідні коригування вносилися в конструкцію, макет.

Професійна компетентність майбутнього фахівця легкої промисловості є інтегративною динамічною характеристикою особистості, базованою на сукупності спеціальних знань, практичних умінь, навичок у галузі виробництва та технологій швейних виробів, його особистісних якостей, що забезпечує виконання професійних обов’язків.

Тому, наступними етапами робіт стали:

  • розкрій виробу за уточненими та скорегованими лекалами;
  • підготовка та обробка мілких деталей;
  • початкова обробка пілочки, спинки;
  • з’єднання рукавів з проймами виробу;
  • з’єднання підкладки з виробом;
  • кінцеве оздоблення і ВТО;
  • контроль якості готового виробу.

Відповідальними за технологічну складову практики були доц. Вікторія МИЦА, майстер вир. навч. Ганна Золотенко, майстер вир. навч. Світлана Банах. Готові вироби були представлені попередньо створеній комісії. До презентації виробу було додано звіт з конструкторсько-технологічної практики, оформлений відповідно встановлених вимог.

За результатами анкетування щодо оцінювання якості організації та проведення конструкторсько-технологічної практики студентами відзначено наступне;

– повнота і актуальність змісту Програми практики – високий рівень;

– систематичність та ефективність консультування – дуже високий рівень;

– рівень матеріально-технічного оснащення бази практики – високий;

– створення сприятливих умов представниками бази практики – високий рівень.

Та ряд інших критеріїв, за якими здобувачі оцінили корисність конструкторсько-технологічної практики на рівень високий та дуже високий.

Доц. кафедри ТКШВ Вікторія МИЦА