Ви зараз переглядаєте FASHION TRAINING CENTER, ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КЛАСТЕРУ

FASHION TRAINING CENTER, ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ КЛАСТЕРУ

  • Категорія запису:Новини

2022 рік – рік незламності не лише країни, а й малого та середнього бізнесу. Podillia Fashion Cluster – кластер, який об’єднав виробників, науку та місцеву владу … Синергія усіх учасників PFC сприяє переходу на новий етап розвитку – створення навчального центру, де бажаючі мають змогу підвищити рівень практичної підготовки за професійно підготовленими програмами викладачами ВНЗ. Реалізація таких проєктів – це велика кількість практичної підготовки та нарощення наукових досліджень, що безпосередньо пов’язані з виробництвом.

Podillia Fashion Cluster

Вітаємо, пані Оксано! Як нам відомо, кластеризація в Україні набула масштабування за останній рік. Розкажіть, будь ласка, як Ви долучилися до кластеру PFC ?

З цією ідеєю невелике об’єднання швейних підприємств на чолі з Агенцією сталого розвитку “АСТАР” постукали у двері Хмельницького національного університету влітку минулого року. Звісно, ідея кластеризації була нам знайома, як знайомі і всі можливі переваги такої співпраці. Тому на тій пам’ятній, першій зустрічі з представниками кластера, і ректор університету Сергій Матюх, і проректор з наукової роботи Олег Синюк з великим інтересом віднеслись до цієї пропозиції. Логічним вибором для комунікації між університетом та підприємцями стала кафедра технології і конструювання швейних виробів, представником якої я є. За збігом обставин, я очолюю науково-дослідну частину університету, що дозволяє ефективно організовувати комунікацію між усіма задіяними ланками: адміністрація університету, керівництво факультету технологій і дизайну, кафедра технології і конструювання швейних виробів з однієї сторони, і швейний бізнес – з іншої.

Тобто Агенція сталого розвитку об’єднуючим елементом бізнесу та науки?

Безумовно! Хоча з переважною більшістю сьогоднішніх членів кластеру ми були знайомі задовго до його створення, справжній поштовх до об’єднання відбувся лише з вступом «до гри» агенції сталого розвитку. Бізнес, зазвичай, активно працює над виготовленням швейних виробів, а наука – над систематизацією та створенням нових знань про цей процес. Агенція стала тією ланкою «трансферу технологій», яка вчасно запитує бізнес «Що потрібно?» і науку – «Як ми можемо це вирішити?».

Повна версія інтерв’ю доступна на сайті агенції АСТАР – https://www.astar.agency/2023/03/20/fashion_training_center_yak_instrument_rozvytku_klasteru_oksana_zakharkevych/