Систематичне залучення здобувачів освіти до процесу формування освітньої програми дає можливість отримати цінні відгуки щодо змісту програми, форм та методів навчання і викладання, практичної підготовки тощо. Крім того, такий діалог сприяє розвитку критичного мислення, комунікативних навичок та здатності аргументувати свою позицію у здобувачів освіти. Вони вчаться висловлювати свої думки, ідеї, брати участь у конструктивних дискусіях та шукати компроміси.
23 квітня 2024 року відбулася чергова зустріч викладачів ОПП Конструювання та технології швейних виробів зі здобувачами освіти для перегляду та обговорення обов’язкових компонент за даною програмою.
В розрізі освітньої компоненти «Інноваційні технології швейного виробництва» (доц. Вікторія Мица) здобувачі освіти високо оцінили впровадження лекцій та лабораторних робіт щодо використання генеративного штучного інтелекту для потреб fashion-індустрії. Запропонували включити до програми більше проєктної роботи, де вони могли б розробляти та презентувати власні ідеї щодо впровадження інноваційних технологій у галузь.
З пропозиціями стосовно обов’язкової освітньої компоненти «Комп’ютерні технології в галузі» (проф. Світлана Кулешова) виступила студент гр.ШВм-23-1 Дякова А.: «В процесі екскурсій на підприємства і при спілкуванні з керівниками сучасних швейних підприємств, ми зрозуміли, що спектр професій, які залучені до fashion-індустрії, і кваліфікації для найпопулярніших модних професій, значно ширші, ніж ми сьогодні вивчаємо. Тому, хотілося би в межах дисципліни «Комп’ютерні технології в галузі» вивчати не тільки особливості роботи в САПР Джуліві, але і ширше ознайомитися і засвоїти навички роботи з різними програмними продуктами, Smart технологіями, як на етапі реалізації ідеї нової колекції, проєктно-конструкторської і технологічної проробки, так і презентуванні колекції чи виробу».
При вивченні обов’язкової компоненти «Проєктування конструкторської документації» (доц. Олеся Дітковська) здобувачі освіти відмітили, що підхід до оформлення конструкторської документації на розробку нових моделей одягу на сучасному виробництві значно відрізняється від класичної теорії. Це пов’язано із тотальною комп’ютеризацією швейного виробництва та впровадження САПР одягу саме на ділянці конструкторської проробки. Тому здобувачі освіти одностайно запропонували здійснювати лабораторні роботи і курсове проєктування з дисципліни у сучасних САПР одягу з урахуванням можливостей спеціалізованих програм при побудові технічних креслень.
На зустрічі здобувачі освіти також позитивно оцінили організацію екскурсій та виїзних занять, де вони могли на практиці побачити, як працюють сучасні швейні підприємства у умовах викликів сьогодення.
Подібні зустрічі підтверджують, що здобувачі освіти є невід’ємними та повноцінними партнерами у процесі забезпечення якості освітньої програми. Їх участь та залучення до всіх етапів формування, реалізації та вдосконалення освітньої програми є успішним чинником, який забезпечує високу якість та ефективність навчання.
Інформація колективу кафедри ТКШВ