Ви зараз переглядаєте БІНАРНА ЛЕКЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОГО ДИЗАЙНУ

БІНАРНА ЛЕКЦІЯ З ДИСЦИПЛІНИ ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОГО ДИЗАЙНУ

  • Категорія запису:Новини

У рамках всебічного та поглибленого вивчення матеріалу дисципліни «Основи комп’ютерного дизайну», яка викладається для здобувачів вищої освіти за першим бакалаврським рівнем освіти, 11 травня 2023 р. відбулася бінарна лекція на тему: «Комп’ютерне тривимірне проєктування швейних виробів. Характеристика програми «3d-моделювання» Julivi 3D  та CLO 3D» онлайн. Лекцію читали викладач дисципліни: доктор технічних наук, професор кафедри технології та конструювання швейних виробів Світлана Кулешова та запрошений лектор: доктор технічних наук, професор кафедри технології та конструювання швейних виробів, співзасновник та директор приватного підприємства «Technology Consulting» Оксана Захаркевич.

Оксана Захаркевич ознайомила студентів з особливостями роботи у просторах середовищ Julivi 3D та CLO 3D.  Технологія 3D візуалізації, відкриває для фахівців швейного виробництва нові горизонти та можливості. Це стосується як художників-модельєрів, які розробляють ескіз виробу, так і конструкторів, які розкладають ескіз на конструктивні складові. Об’ємний 3D манекен, або аватар, можна не лише повертати навколо осі на 360о, змінювати за габаритами, а й навіть змушувати рухатися та дефілювати по віртуальному подіумі.

Процес передачі комплекту лекал виробу з АРМ Конструктор Julivi в Julivi 3D

Процес передачі комплекту лекал виробу з АРМ Конструктор Julivi в Julivi 3D

Робота з аватаром. Орієнтація в просторі та прикріплення лекал до аватара

Робота з аватаром. Орієнтація в просторі та прикріплення лекал до аватара

Процес «зшивання» деталей

Процес «зшивання» деталей

Симуляція «одягання» виробу на віртуальну модель фігури людини (аватар) в середовищі Julivi 3D. Задавання і зміна текстури тканини

Симуляція «одягання» виробу на віртуальну модель фігури людини (аватар) в середовищі Julivi 3D. Задавання і зміна текстури тканини

Коригування розміру аватара на різні типи фігур

Коригування розміру аватара на різні типи фігур

Особливості симуляції одягання виробу в тривимірному просторі CLO 3D

Робоче середовище програми CLO 3D, каталог базових виробів та каталог аватарів, симуляція «одягання» базового виробу та корегування у сукню.

Відтворення оптичних властивостей 3D моделі у площинному форматі картинки (відтворення ефекту хутра, блиску, об’єму тощо) за допомогою рендеру матеріалів та фактур.

Програма CLO 3D також дозволяє зберегти створену 3D модель у вигляді малюнка різних форматів чи відео. Також доступні функції для створення і редагування подіуму, на сцену можна додати ефект вітру, світло софітів. Програма пропонує кілька стандартних сценаріїв проходження аватару по подіуму, можна створити анімацію, записати відео для показу шоу.

Незважаючи на те що основною аудиторією, на яку була спрямована лекція є студенти групи ШВ-21-1, до зустрічі активно долучилися багато інших студентів-бакалаврів і магістрів спеціальності 182 – Технології легкої промисловості.

Щиро дякуємо пані Оксані Захаркевич за цікаву та інформативну лекцію.

Професор кафедри ТКШВ, лектор Світлана Кулешова