8.10.2025 р. перед студентами спеціальності «Технології легкої промисловості» першого бакалаврського рівня освіти, гр. ШВ-24-1 відбувся захід, який дозволив розвинути комплекс неспеціалізованих, надпрофесійних навичок, що допомагають взаємодіяти як між собою, так і в команді незалежно від сфери діяльності.
Ознайомлення відбулося під час вивчення вибіркової освітньої компоненти «Кольорознавство», що викладає професор Світлана КУЛЕШОВА.
Магістрантка кафедри ТКШВ, Пенькова Антоніна, гр. КТШВм-25, поділилася досвідом використання мобільного додатку Lily Diary для практичного опанування теорії гармонійного поєднання кольорів у молодіжному одязі.
Мобільний додаток Lily Diary дозволяє створювати та прикрашати власні аватари та фони, використовуючи різноманітний одяг; практично створювати та коригувати гармонії кольорів у одязі; додавати предмети та анімації. За допомогою цього додатку користувачі можуть створювати унікальні історії, розміщувати збережені аватари у будь-яких бажаних місцях, а також ділитися своїми творіннями в соціальних мережах.
Основні функції та можливості: Одягання аватарів. Розміщення елементів. Творчість: підібрані і візуально продемонстровані готові гармонійні поєднання кольорів у різних видах одягу. Прикрашання розроблених образів і стилів одягу. Додавання елементів до фонів, щоб створити повноцінну сцену для своїх історій. Мобільний додаток Lily Diary має функції дзеркального відображення, перемикача шарів, а також великий обсяг пам’яті для зберігання робіт.






Висловлюємо щиру подяку магістрантці гр. КТШВм-25 Пеньковій Антоніні за допомогу у опануванні нової інформації та нових навичок. Мобільний додаток Lily Diary є додатковим ресурсом для підбору кольорів одягу та пропозицій щодо гармонійного поєднання кольорів у ансамблях різного стилю для молоді.
Здобувачі освіти застосували теорію ще під час лабораторного заняття і зрозуміли, як використовувати ці знання на практиці.
Переваги такого спілкування: полегшення освоєння навчального матеріалу; простота опанування та можливість виконання практичного завдання без детального ознайомлення методом інтуїтивного залучення інструментів на базі досвіду вивчення інших програм; можливість роботи з різними типами інформації (текстова, символьна, графічна та їх гібридними формами).
Дякуємо за допомогу у інтеграції новітніх технологій у навчальний процес!
Викладач ОК «Кольорознавство» Світлана КУЛЕШОВА