4 квітня 2024 року студенти ШВм-23-1 буквально занурилися у віртуальний світ з головою.
Метою лабораторної роботи з дисципліни «Психотехнології у fashion-бізнесі» (викладач: професор кафедри ТКШВ Світлана КУЛЕШОВА) стало формування індивідуального гардеробу споживача у віртуальному середовищі з використанням окулярів віртуальної реальності Meta Quest 2. Першим кроком стало створення власного аватару: підбір фігури, кольору волосся і очей, зачіски, макіяжу тощо.

Далі обирали варіанти одягу із запропонованих каталогів: окремо плечового і поясного одягу, а також з каталогу костюмів. Під образ у відповідній стилістиці підбиралися взуття, головні убори та інші аксесуари.


Процес роботи можна записати на відео, а також зберегти складені образи у вигляді 3D прототипу проєктного образу.

Олеся ДІТКОВСЬКА, Світлана КУЛЕШОВА