4 квітня 2024 року студенти ШВм-23-1 буквально занурилися у віртуальний світ з головою.
Метою лабораторної роботи з дисципліни «Психотехнології у fashion-бізнесі» (викладач: професор кафедри ТКШВ Світлана КУЛЕШОВА) стало формування індивідуального гардеробу споживача у віртуальному середовищі з використанням окулярів віртуальної реальності Meta Quest 2. Першим кроком стало створення власного аватару: підбір фігури, кольору волосся і очей, зачіски, макіяжу тощо.
![](https://tksv.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/2-1024x760.png)
Далі обирали варіанти одягу із запропонованих каталогів: окремо плечового і поясного одягу, а також з каталогу костюмів. Під образ у відповідній стилістиці підбиралися взуття, головні убори та інші аксесуари.
![](https://tksv.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-10.png)
![](https://tksv.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-11.png)
Процес роботи можна записати на відео, а також зберегти складені образи у вигляді 3D прототипу проєктного образу.
![](https://tksv.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/04/image-12.png)
Олеся ДІТКОВСЬКА, Світлана КУЛЕШОВА