25.03.2025 у он-лайн форматі відбулася гостьова лекція з професіоналом-практиком, випускником кафедри ТКШВ Дмитром КОВАЛЬЧУКОМ, директором ФОП «Дмитро КОВАЛЬЧУК» для здобувачів освіти бакалаврату 3 та 4 курсів і магістрантів. Дмитро КОВАЛЬЧУК – сучасний молодий підприємець, власник торгової марки «MAXsport» і співвласник ТМ «AdapTime», поділився власним досвідом працевлаштування і кар’єрного розвитку.

Лекція була спрямована на ознайомлення студентів з особливостями розробки ДНК власного fashion-бренду: асортиментом, логотипом, бренд-колористикою швейних виробів у відповідності до лекції на тему «Бізнес-технології просування fashion-бренду в сучасних умовах fashion-індустрії» в межах дисциплін «Психотехнології у fashion-бізнесі» та «Колір в моді» (викладач Світлана КУЛЕШОВА).
У своїй доповіді спікер детально зупинився на особливостях ТМ «МАХSport». Підприємство виготовляє широкий ряд кастомізованих продуктів спортивного одягу, пропонує дизайн та виготовлення персоналізованих виробів на замовлення, що підходить під чітко окреслені вимоги спортсменів та всієї спортивної команди. Серед існуючих компаній, що задіяні у дизайні, виробництві та продажі таких товарів, ТМ «МАХSport» займає стійку позицію як виробник з індивідуальним та гнучким підходом до клієнтів.

Особливу зацікавленість слухачів викликало використання 3D-технологій для дизайн-проєктування, моделювання та створення віртуальних прототипів виробів, що дають можливість приміряти на віртуальній фігурі людини віртуальний одяг. Дмитро презентував колекцію спортивного одягу та аксесуарів «UKRAINE», яка розроблена в національних кольорах від @maxsport_ua і дозволяє створити гармонійний і сучасний стиль для всієї команди або клубу, а також показати свою індивідуальність і смак.

Дмитро зазначив, що весь одяг виготовляється з якісного матеріалу, який добре пропускає повітря та відводить вологу. Одяг також має ергономічний крій, який не сковує рухів та забезпечує комфорт. Вироби колекції «UKRAINE» забезпечують ідеальне поєднання стилю та функціональності, що підтверджують відгуки замовників.
Окремо Дмитро КОВАЛЬЧУК звернув увагу на торгову марку «AdaptTime», яка займається проєктуванням та виробництвом адаптивного одягу. Розробка адаптивного одягу стала можливою завдяки спільним зусиллям викладачів Хмельницького національного університету, зокрема – кафедри ТКШВ, реабілітологів, психологів та безпосередньо підприємців – Дмитра та Тетяни КОВАЛЬЧУК. Такий одяг призначений для реабілітаційного та постреабілітаційного періоду споживачів з ампутованими чи ураженими кінцівками: футболки, шорти, штани, олімпійки.
Колекція адаптивних виробів виготовлена у рамках реалізації проєкту «AdapTime» (грантовий договір № 44033-CBB-CCI від 10 червня 2024 р.), що фінансувався німецьким культурним центром «Ґете-Інститут» при Посольстві Федеративної Республіки Німеччина в Україні.

Дмитро пояснив, що відрізняє цей одяг: Дизайн – продуманий ергономічний крій, що дозволяє швидко та легко вдягатися навіть без сторонньої допомоги. Спеціальна конструкція, що складається з двох частин, які поєднуються липучками. Можливість відкривати пошкоджені ділянки тіла для зручності догляду. Інноваційність технології – спроєктовані моделі забезпечують ідеальну посадку та функціональність завдяки попередньо розробленим 3D прототипам.


Зараз тестові зразки проходять випробування у медичних закладах міста Хмельницького, де лікуються військові. Зібрані відгуки дозволять удосконалити конструкцію.

Кафедра технології і конструювання швейних виробів висловлює щиру подяку Дмитру за цікаву і змістовну лекцію, за детальну демонстрацію особливостей інтеграції інновацій у реальний виробничий процес, за популяризацію ідеї, що адаптація – це не про слабкість, а про силу і перемогу!!!
За інформацією кафедри ТКШВ