Ви зараз переглядаєте ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ МАГІСТРІВ КАФЕДРИ ТКШВ НА ВИРОБНИЦТВО КОМПАНІЇ OLMOD

ВИЇЗНЕ ЗАНЯТТЯ МАГІСТРІВ КАФЕДРИ ТКШВ НА ВИРОБНИЦТВО КОМПАНІЇ OLMOD

  • Категорія запису:Новини

2.05.2024 студенти групи ШВм-23-1 з викладачами ОПП «Конструювання та технології швейних виробів» магістерського рівня Світланою Кулешовою, Олесею Дітковською і Людмилою Буханцовою відвідали виробництво молодого українського бренду OLMOD, що розміщене у м. Хмельницькому. Директор виробництва, що має ступінь бакалавра за спеціальністю «Економіка і підприємництво», а тепер здобувач магістерського рівня освіти групи ШВм-23-1 Павло Чабан, детально ознайомив одногрупників із особливостями ведення документації на підприємстві.

Виїзне заняття з обов’язкової ОК «Проєктування конструкторської документації» (викладач доц. Олеся Дітковська) відбулося за темою лекції «Методика розробки схем градації лекал типових і модельних конструкцій». На підприємстві всі конструкції одягу, технічне розмноження та схеми розкладок виконуються у САПР «Інвестроніка» (Іспанія). Важливо, що САПР «Інвестроніка» так само широко розповсюджена на швейних виробництвах м. Хмельницького як і САПР «Джуліві», а отже є потреба у підготовці конструкторів для роботи у даній програмі.

Приємно зазначити, що конструктором одягу на підприємстві успішно працює випускниця нашої кафедри Оксана Копач, що детально розповіла про свої посадові обов’язки та особливості роботи на даному підприємстві.

Виїзне заняття також відбувалося за темою «Особливості проєктування малих підприємств швейної промисловості» вибіркової ОК «Технологія виготовлення виробів за індивідуальним замовленням» (викладач доц. Людмила Буханцова).

Здобувачам освіти було акцентовано увагу на особливостях організації швейного виробництва на малих підприємствах, розповіли про бізнес-модель виробництва ТМ OLMOD, принципи запуску нових моделей з урахуванням гуртових замовлень, особливості доставки виробів до замовників, визначення їхньої перспективності та затребуваності споживачами. Крім того, було розглянуто кроки, які робить підприємство для оптимізації швейного виробництва на різних його етапах, обговорено інструменти для раціонального операційного планування виробництва та реалізації готових швейних виробів.

Дисципліна «Психотехнології у fashion-бізнесі» (викладач проф. Світлана Кулешова) є однією із вибіркових дисциплін фахової підготовки і займає вагоме місце у підготовці фахівців освітнього рівня «магістр» за спеціальністю 182 Технології легкої промисловості за освітньо-професійною програмою «Конструювання та технології швейних виробів». По темі лекції «Бізнес-технології просування fashion-бренду в сучасних умовах fashion-індустрії» також відбувалося жваве спілкування учасників заняття. Павло Чабан розповів про специфіку розвитку та формування fashion-бренда як суб’єкта індустрії модного одягу.

Головне, без чого не може ефективно здійснюватися просування брендового одягу, так це Інтернет-реклама. Тому для миттєвого продажу модних новинок відділом маркетингу ТМ OLMOD розроблена Інстаграм сторінка, на якій споживачеві пропонується велика кількість фасонів, широка кольорова гама та розмірна сітка молодіжних розмірів (S-XXL), в якій окрему групу займає розмір OS – onesize, який підходить споживачам 2-3 суміжних розміро-зростів. Для швидкої комунікації відділів маркетингу та реклами із замовниками на підприємстві також облаштовано власну фото-студію, з усім необхідним реквізитом, в яку запрошується професійний фотограф на фотосесію моделей нової колекції.

Виїзне заняття відбулося в чудовій дружній атмосфері. Дякуємо керівництву ТМ OLMOD та Павлу Чабану особисто за можливість відвідати підприємство та ознайомитися з його виробництвом, ґрунтовну та професійну інформацію, якою натхненно та емоційно поділилися зі студентами та викладачами кафедри ТКШВ.

проф. Світлана КУЛЕШОВА, доц. Олеся ДІТКОВСЬКА, доц. Людмила БУХАНЦОВА