Ви зараз переглядаєте ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРА «КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» З ПРЕДСТАВНИКАМИ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ

ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРА «КОНСТРУЮВАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ» З ПРЕДСТАВНИКАМИ АКАДЕМІЧНОЇ СПІЛЬНОТИ

  • Категорія запису:Новини

18 червня 2022 р. на кафедрі технології і конструювання швейних виробів відбулося засідання робочої групи з метою обговорення освітньо-професійної програми підготовки бакалавра “Конструювання та технології швейних виробів“ в межах спеціальності 182 – Технології легкої промисловості.

В засіданні прийняли участь:

  • від Хмельницького національного університету гарант доцент Оксана Домбровська, члени проєктної групи завідувач кафедри, доктор технічних наук, професор Алла Славінська, доцент Вікторія Мица, професор кафедри Микола Кущевський (кафедра технології і конструювання швейних виробів), доктор технічних наук,професор Олег Поліщук (завідувач кафедри машин і апаратів, електромеханічних та енергетичних систем);
  • від Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, доктор технічних наук, професор кафедри технологій і дизайну Микола Рябчиков;
  • від Херсонського національного технічного університету в.о. ректора,  доктор технічних наук, професор кафедри дизайну Олена Чепелюк.

Було обговорено компоненти діючої на сьогодні освітньої програми 2021 року першого (бакалаврського) рівня навчання. Колеги запропонували шляхи удосконалення системи програмних результатів навчання за даною освітньою програмою, зокрема Олег Поліщук запропоновував удосконалити наповнення компоненти «Устаткування для виготовлення виробів» вивченням сучасного швейного обладнання, наявного в лабораторіях кафедри.

Микола Рябчиков на власному досвіді співпраці з провідними фахівцями та роботодавцями рекомендував ретельно підходити до визначення змісту практик, їхньої відповідності сучасним вимогам ринку праці. Розробити власну політику стосовно набуття та розвитку соціальних навичок (soft skills) у здобувачів вищої освіти та викладачів, що відповідають заявленим цілям програми. Також відзначив, що обов’язкові освітні компоненти, включені до освітньо-професійної програми, у сукупності призводять до досягнення програмних результатів навчання, а зміст програми відповідає визначеній для неї предметній області. Звернув увагу на роль та місце гуманітарної складової у формуванні цих компетентностей.

Олена Чепелюк акцентувала увагу щодо оновлення викладачами змісту освітніх компонент на основі найновіших досягнень і сучасних практик у відповідній галузі, як одного з головних завдань системи внутрішнього забезпечення якості закладу вищої освіти. Зауважила в необхідності залучення до освітнього процесу стейкхолдерів, а саме – проведення гостьових лекцій з компонентів професійної підготовки з учасниками освітнього процесу відповідно до потреб ринку.

Представниками засідання детально проговорено форми атестації, контрольних заходів та критерії оцінювання здобувачів вищої освіти з урахуванням умов сьогодення; відповідність професійної кваліфікації викладачів цілям освітньо-професійної програми та програмним результатам навчання. Також було означено очікувані результати реалізації вказаних побажань. Учасники надали свої фахові, сучасні, креативні рекомендації щодо реалізації освітньої програми, які обов’язково будуть враховані групою забезпечення.

Висловлюємо щиру вдячність за плідну і конструктивну співпрацю усім учасникам зустрічі у такий непростий час для нашої країни.

ХАРКІВ, ХЕРСОН, ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ – ЦЕ УКРАЇНА!!!

Гарант ОПП Конструювання та технології швейних виробів

Оксана ДОМБРОВСЬКА, Член проєктної групи Вікторія МИЦА